Det sier Truls Lystang, administrerende direktør i Grundfos Norge i en pressemelding.
Lystang ser en svært positiv utvikling med en vekst på 17% i år sammenlignet med samme periode i fjor og rekordhøy ordreinngang. Aktivitetsnivået med kunder er høyt over hele landet, fra nord til sør.
Selskapet har vært igjennom en stor omstrukturering de siste to årene og har gjennomført endringer innenfor områdene VVS, VA, Industri, service og kundesupport.
– Kundene skal oppleve oss som den fremste partneren med de de beste løsningene og som gir tilbakemelding og hjelp, når kundene trenger det, sier Lystang.
– Vi verdsetter alle tilbakemeldinger fra kundene våre på oss som leverandør. Dette gir viktige føringer i vårt fremadrettede arbeid. Kundetilfredshetsundersøkelsen 2016 viste at vi er godt på vei fremover og at det er en økt tilfredshet blant våre kunder. Økt tilgjengelighet, bedre tilgang på selvhjelpsverktøy og kvalitet i alle ledd er fortsatt viktige områder vi skal ha fokus på.
Årets kundetilfredshetsundersøkelse er i gang og som i fjor vil alle deler av det selskapet jobbe aktivt med tilbakemeldingene fra kundene.
-Vi er selvfølgelig svært spente på tilbakemeldingene og takknemlige for det engasjementet kundene våre viser oss ved å delta i kundetilfredshetsundersøkelsen.
Veien videre ser positiv ut både for markedene vi opererer i og oss som selskap. Vi ser frem til alle møtepunkter med kunder og kontakter i tiden fremover, avslutter Lystang.