Med Dag Jostein Andersen på plass kan Aqua Optic levere service på hele sin produktlinje fra Hach.
Dag Jostein har de siste 5 årene utført service utelukkende på Hach instrumentering, og vil sammen med det etablerte serviceteamet i Øwre-Johnsen utgjøre Norges fremste servicemiljø på måleinstrumenter fra Hach.
– Jeg gleder meg veldig til å komme i gang nå! Allerede vet jeg at det er et stort behov for service og oppfølging på instrumenter fra Hach i hele Norge. I Aqua Optic ønsker vi å gradvis vokse på service, og vil søke å inngå gode og forutsigbare serviceavtaler med brukere av Hach. For oss er det viktig at alle brukere av Hach får tilgang på like god service og oppfølging, uavhengig i om utstyret er kjøpt gjennom oss eller har blitt levert av andre leverandører, understreker Arnesen.
Videre forteller Arnesen at det er svært spennende å kunne jobbe tett med det etablerte fagmiljøet i Øwre-Johnsen, og at Aqua Optic og Øwre-Johnsen ser ut til å utfylle hverandre svært godt. Jeg gleder meg også til å være en bidragsyter til å løfte Hach til nye høyder i det norske markedet, avslutter han.
Hvordan kommer nye kunder i kontakt med deg?
– Jeg kan kontaktes gjennom kontaktinformasjon på våre nettsider, eller så når du meg på 458 56 182 eller dj@aquaoptic.no. Da skal jeg kunne gi deg et raskt svar på hva vi kan bidra med, sier Arnesen.