Administrerende direktør, Roger Lunde i BD, forteller i en pressemelding at de ser den sterkeste veksten innen digitalt salg til store VVS-kunder.
– Salgsveksten var også bra til alle landets graveentreprenører, og store infrastrukturprosjekter innen VMT. Spesielt hyggelig er det å se positive signaler hos maritime og industrielle kunder. Vi ser også at vi har en bransje med sterk konkurranse. Kundene har tydelige krav til pris, kvalitet og høy servicegrad, fortsetter Lunde.
Gjør endringer i organisasjon
BD skiver videre i meldingen at de for tiden gjennomfører endringer i organisasjonen. Dette for å bli enda mer konkurransedyktige.
– Som en del av restruktureringen av selskapet, er det besluttet at Marketing- og Kommunikasjonsavdelingen i dagens form vil opphøre. En følge av dette er at ansvarlig for avdelingen, Herman Larssen, fratrer sin stilling som Marketing- og Kommunikasjonsdirektør. Vi takker Herman for lang og tro tjeneste i Brødrene Dahl, både som Markedsdirektør VVS og senest som Marketing- og Kommunikasjonsdirektør, sier Lunde.
Skal være en god partner
– Vårt mål er å være Norges beste og mest effektive grossistpartner. Vi vil fortsette å investere i vårt sentrallager på Langhus innen automatisering og robotisering. Vi gleder oss til å jobbe sammen med våre kunder, for å bli enda mer effektive og digitale. Markedet ser bra ut, og vi ser frem imot et spennende 2018, avslutter adm. direktør Roger Lunde i pressemeldingen.